اخبار اتحادیه

رئیس اتحادیه صنف کفاشان دست دوز:کفاشان کمتر سود می‌گیرند تا بیشتر بفروشند

رسول شجری، رئیس اتحادیه صنف کفاشان دست دوز تهران در خصوص آمادگی واحدهای صنفی برای بازار شب عید اظهار کرد: سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، هیچ بازاری را برای شب عید نداشتیم، اما امسال شرایط بهتری خواهیم داشت.

وی افزود: سال گذشته در روزهای پایانی سال بسیاری از واحدهای صنفی تعطیل بودند و اجازه فعالیت نداشتند و پلت فرم هایی برای فروش مجازی هم در نظر گرفته نشده بود.

رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز تهران بیان کرد: امسال شرایط مناسب تری داریم به طوری که واحدهای صنفی برای شب عید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با محدودیت های کمتر نسبت به سال گذشته می توانند فعالیت داشته باشند.

شجری ادامه داد: علاوه بر این، امسال جشنواره فروش ویژه نوروزی اصناف راه اندازی شده است که واحدهای صنفی به طور داوطلبانه می توانند جزو این جشنواره باشند به شرط اینکه تمام شیوه نامه های بهداشتی را با ارائه تخفیف به مشتریان رعایت کنند.
وی تصریح کرد: شعار جشنواره امسال هر مغازه یک نمایشگاه است و تمام واحدهای صنفی که به این جشنواره ورود پیدا کرده اند، رضایت دارند تا با کاهش سود خود قیمت نهایی را کاهش دهند اما در عوض فروش آنها بیشتر شود.
رئیس اتحادیه صنف کفاشان دست دوز تهران گفت: بسترهای فروش اینترنتی در صنف کفاشان دست دوز، روز به روز بیشتر می شود و اغلب آنها در شبکه های اجتماعی فروش دارند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا